Tallinnan reissu

Lähdettiin kaveriporukalla Tallinnaan. Ens piti lähteä iso lössi, sit kukaan ei suostunu ja jäljelle jäi alkuperäinen kokoonpano eli mie, Jukka, Karo ja Jenni. No sit paria päivää ennen reissua päätti kuitenkin lähteä mukaan Miika ja Sami, jotka toi mukaan jonku tytön.

Saatiin Jukan kanssa hyvät junaliput Helsinkiin ni voitettiin rahaa menemällä päivää aikaisemmin ja ottamalla hotsku. Otettiin Hotelli Finnistä (höhhöhhö) huone ja siellä oli mauton suihkuverho jota Jukka vihas sydämensä kyllyydestä.

Käytiin Stone’sissa syömässä ja eipä ollu kummosta ja köyhdyttiin yli 50 euroa siitä sonnasta. Jukan TA-tunnus on MokkaJ jos joku haluaa käydä tsekkaamassa.

Tavattiin seuraavana aamuna Turun tyypit Helsingissä ja mentiin yhdessä tuumin satamaan. Satamassa ootteli loppulössi. Tässä havainnollistava kuva kun marssitaan läpi lipputarkistuksen.

Taxfreessä hirveet suunnitelmat tulomatkalle et mitä kaikkea hamstrataan ja otetaan aivan kiihkoissaan. Totuus oli, että tulomatkalla ei kukaan jaksanu oikein mennä mihinkään, kunhan maattiin sohvilla.

Taxfreessa Jennille tuli joku ukko selittämään miten paska iPhone on.

Sit mentiin laivan baariin ja sieltä jotain hirveän hajuista shottia Jukka tarjosi Jennille

Kun päästiin Tallinnaan, käveltiin Vanhaankaupunkiin. Siellä tuuli ja kylmäsi luihin ja ytimiin.

Samilta unohtu tussausvaiheessa tukka ja se näyttää ihan sikiöltä.

Hotellissa myö ydinporukka laittauduttiin ja lähettiin Dominiciin syömään. Hotellin respassa tässä

Dominicista lähdettiin kikkailemaan pubeihin. Aloiteltiin Dr!nk-pubista jossa vedettiin hyviä bissejä (ja siidereitä).

Marssittiin etsimään irkkupubia ja törmättiin valaistuun ristiin aukiolla.

Jukka demonstroi tuota innostunutta tyyliään seuraavana päivänä ja sylki taas vahingossa Karon päälle. Puukotus tekee miehen iloiseksi.

Tuli iltapalanälkä ja mentiin Karja Kelderiin. Tiskillä yllättäen puhuttiin suomea ja Jenni meni ihan sekaisin ja sai omituisen aksentin.

Oli muute hyviä körviä ja kyöriä.

Ahmittiin.

Sit kadonneet lampaat löysi meidät ja liittyi seuraan. Seuraava vitsi oli niin paska, että se nauratti kaikkia niin paljon, et äänet meni falsetiksi. Käytiin tupakalla ja tultiin takaisin tiskin kautta ni ne nauro sitä vieläkin. Telespooppikapula.

Mie, Jenni, Karo ja Miika mentiin ulos tupakalle. Joku äijä kysy tupakkaa eestiksi, Miika sano njet, eestin-venäläiset sitten venäjäksi että aa, hän puhuikin poruski.

Elekielestä ja joistain sanoista päätellen meille sanottiin ”vitun suomalaiset, soutakaa takaisin sinne Suomeen”. Saatiin melkein mylly käyntiin vaikka myö oltiin ihan kiltisti! Elämäni ensimmäinen rasistinen kokemus :—————-D

Mentiin Karja Kelderistä yökerhoon.

Juotiin shotteja ja päihdyttiin. Päätettiin, että mennään aamulla aamupalalle HETI SEISKALTA! Jenni vielä sanoi, että soittakaa sitten jos ette jaksa lähteä, me kyllä ainakin noustaan 6:45! No, ne oli laittanu herätyskellon päin vittuja soimaan joten Jukka soitti huoneen puhelimella Jennin ja Karon huoneeseen seiskalta.

Jenni sit heti ensitöikseen rupes soittelee kaikki huoneet läpi.

Aamupalalla oli saatanan lystiä. Karo söi ja söi ja myö juotiin vaan nesteitä ja voitiin huonosti.

Pienten torkkujen jälkeen valmistauduttiin ja lähdettiin kikkailemaan Vanhaankaupunkiin. Käytiin kahvilassa jossai sisäpihalla ja miun piti piirtää maailman suloisin ja suurisilmäisin tyttö mutta en onnistunu ni hermostuin ja en piirtäny siitä sitten mitään.

Etsittiin Kalev’n suklaatehdas (eli Jalin suklaatehdas niinku Jukka asian ilmaisee) ja Karo sekosi siellä.

Se osti oikeesti jenkkikassin täyteen suklaata. Tän jälkeen käytiin lounaalla ja sitten mentiin laivaan. Oli hauskaa, seuraavaksi samalla ryhmällä Budapest.